VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
VYDÁNÍ č. 1 – PLATNÁ VERZE
obchodní společnosti JDC Organizer s.r.o.se sídlem: Vyšehradská 1349/2, 128 00, Praha 2 – Nové město, Česká republika
IČ: 08339864 DIČ: CZ08339864 zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 317275
pro prodej zboží a služeb prostřednictvím on-line obchodů umístěných na internetových adresách provozovaných společností JDC Organizer s.r.o.
Odp. osoba: Jan Daniel Čermák – jednatel, e-mail: cermak@jdc-org.cz
tel.:a: +420 606 512 374 (k dispozici 08:00 – 16:00 / pondělí až pátek)
Část 1.: Prodej zboží a internetový obchod prodeje zboží (e-shop)
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti JDC Organizer s.r.o., se sídlem Vyšehradská 1349/2, 128 00, Praha 2 – Nové Město, Identifikační číslo: 08339864, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 317275 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím (dale také “dodavatelem”) a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující, nebo odběratel, nebo objednatel, nebo účastník“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.judotraining.cz, nebo www.martialarts-ec.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Tyto obchodní podmínky se vztahují i na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce pro kupující užívající český jazyk a smlouvu s nimi lze uzavřít v českém jazyce. Pro zákazníky užívající jiný, než český jazyk jsou tyto podmínky vyhotoveny v anglickém jazyce a smlouvu s nimi lze uzavřít v anglickém jazyce. Pro zákazníky užívající jiný než český a anglický jazyk mohou být tyto podmínky vyhotoveny i v jiných jazykových mutacích a smlouva s nimi v příslušné jazykové mutaci uzavřena, pokud tato jazyková mutace je na webu prodávajícího k dispozici v okamžiku sjednávání smlouvy. Jinak se tímto ujednává, že platné jsou Všobecné obchodní podmínky společnosti JDC Organizer s.r.o. prioritně v jazyce českém, umístěné na www.judotraining.cz, Sekundárně jazyce anglickém umístěné na www.judotraining.cz v anglické verzi webu, kde není pravidelná aktualizace zaručena.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 2 roky nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
3.6. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
3.7. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
3.8. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.9. Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost patnáct dnů.
3.10. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením potvrzení přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.11. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu kupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
3.12. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
3.13. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY PRO PRODEJ ZBOŽÍ
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti v místě prodeje, je-li tato možnost na webovém rozhraní umožněna
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce, je-li tato na webovém rozhraní vyznačena
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.: 5493600399/0800, vedený u České spořitelny a.s. (dále jen „účet prodávajícího“);
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná před odesláním zboží prodávajícím kupujícímu.
Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky. Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky. Cena: zdarma
Kontakty pro platbu kartou: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové E-mail: platby-podpora@comgate.cz, Tel: +420 228 224 267
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky je kupující povinen s přepravcem sepsat protokol o poškození zboží, zásilku od přepravce nepřevzít a neprodleně o této skutečnosti informovat prodávajícího.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese sídla prodávajícího. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího reklamované zboží.
7.5. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.6. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.). Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů od kupujícího nejkratší možné době. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných podkladů kupujícím.
7.7. Právo na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže, neodborného uvedení zboží do provozu, nedodržení návodů výrobce k uvedení zboží do provozu a/nebo způsobu jeho užívání, neodborném zacházení se zbožím nebo používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.
7.8. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.4. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Informační povinnost vůči kupujícímu, jejíž plnění pro nás vyplývá ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plníme jako prodávající nebo dodavatel vydáním samostatného dokumentu umístěného na této webové stránce s odkazem ZDE.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Oznámení týkající se vztahů prodávajícího a kupujícího, zejména týkající odstoupení od kupní smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, není-li v kupní smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného kupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení kupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno.
11.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
11.3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu kupujícího či uvedenou kupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodávajícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
Část 2.: Prodej služeb a internetový obchod prodeje služeb (e-shop)
Za odběratele služeb a za osoby oprávněné sjednat s ním smlouvu dodavatel považuje:
a) fyzické osoby v rozsahu jejich způsobilosti být účastníky občanskoprávních vztahů,
b) osoby mladší 15 let pouze v doprovodu odpovědné osoby starší 18 let. Osobou odpovědnou může být na základě pověření zákonného zástupce dodavatel či jím pověřené osoby, nebo jiná zmocněná osoba, pokud se zákonný zástupce sám akce neúčastní. Za pověření od zákonného zástupce se považuje především prokazatelně sjednaná služba, podložená objednávkou s odsouhlasením těchto obchodních podmínek. V případě potřeby mohou být dohodnuty i jiné, nebo další dokumenty.
c) osoby v rozmezí 15 až 18 let jejich věku s písemným souhlasem zákonného zástupce, pokud se tento sám akce neúčastní, kdy za pověření od zákonného zástupce se považuje především prokazatelně sjednaná služba, podložená objednávkou s odsouhlasením těchto obchodních podmínek. V případě potřeby mohou být dohodnuty i jiné, nebo další dokumenty.
d) právnické osoby zastoupené osobou oprávněnou za tuto jednat a podepisovat,
Odběratel služeb sjednává s dodavatelem účast na vybrané akci sám. V případě nezletilosti sjednávají účast zákonní zástupci, popř. fyzické či právnické osoby odběratelem (příp. zákonným zástupcem) pověřené. Způsobilost k právním úkonům je vyžadována vždy a bez výjimky.
Vzájemný vztah a právní poměr mezi dodavatelem a odběratelem služeb se řídí ustanoveními občanského zákoníku a těmito Všeobecnými podmínkami.
§ 2 – Druh akcí a služeb (dále akcí)
Dodavatel organizuje (zejména v oblasti juda, ale jiných oblastí a v souvislosti s nimi) tyto akce:
- Účast na sportovních turnajích s předem vyhlášenou náplní služeb, termínem a cenou,
- Účast na sportovních soustředěních (kempech) s předem vyhlášenou náplní služeb, termínem a cenou,
- Účast na tréninkových jednotkách s předem vyhlášeným i předem nevyhlášeným programem a náplní služeb, nebo s programem dle požadavků odběratele
- Účast na sportovních stážích (akcích zaměřených na výuku technické a taktické přípravy) s předem vyhlášenou náplní, nebo programem sestaveným na míru dle požadavků odběratele, termínem a cenou,
- Účast na školeních, kurzech a ostatních vzdělávacích a kvalifikace zvyšujících akcích vztahujících se ke sportovní činnosti a sportovní tematice s předem vyhlášenou náplní služeb, termínem a cenou,
- Účast na dalších akcích a odborných akcích vztahujících se ke sportovní činnosti a sportovní tematice s předem vyhlášenou náplní služeb, termínem a cenou,
Dodavatel je oprávněn k úpravě programu během sportovní akce v závislosti na všech objektivních podmínkách, především ale s ohledem na bezpečnost účastníků. Za vyhlášení náplně, termínu, ceny a další případných pokynů a doporučení se považují informace uvedené v popisu a dalších souvisejících částech umístěných k akcím na www.judotraining.cz nebo v e-mailových zprávách či písemnostech odeslaných dodavatelem odběrateli.
§ 3 – Vznik smluvních vtahů
Vztah vzniká odesláním přihlášky (též prostřednictví registrace na www.judotraining.cz) se souhlasem s těmito Všeobecnými podmínkami dodavatele na sportovní akci prostřednictvím www.judotraining.cz, případně se souhlasem dodavatele e-mailem, nebo pozemní poštou a uhrazením zálohy (je-li požadována) nebo plné ceny je-li akce nabízena bez zálohové platby. Přijetí přihlášky a zařazení k účasti na akci potvrdí dodavatel e-mailem na adresu odběratele. Účastníkem akce se stává účastník až po zaplacení ceny v plné výši, nebo ve výši stanovené zálohy, zálohu stanovuje dodavatel. Za tímto účelem vystaví dodavatel řádnou fakturu, nebo jiný účetní doklad. Pokud není cena uhrazena na účet dodavatele nejpozději do dne splatnosti je dodavatel oprávněn zrušit účast a vyřadit účastníka z akce. Odběratel, nebo účastník o tom bude e-mailem vyrozuměn bez zbytečného odkladu.
V případě akce na objednávku se uzavření smlouvy s právnickými či fyzickými osobami řídí konkrétními podmínkami, uvedenými ve vzájemné dohodě, přičemž předpokladem vzniku smluvního vztahu je písemná objednávka (též prostřednictví registrace na www.judotraining.cz, nebo www.e-judo.cz) se zadáním přesného požadavku na rozsah služeb.
V případě objednání ostatních služeb, se uzavření smlouvy s právnickými či fyzickými osobami řídí konkrétními podmínkami, uvedenými ve vzájemné dohodě, přičemž předpokladem vzniku smluvního vztahu je písemná objednávka (též prostřednictvím příslušného formuláře na (www.judotraining.cz, nebo www.e-judo.cz) s přesným rozsahem služeb.
Smluvní vztah může vzniknout i prostřednictvím obchodního zástupce (prodejce), který jedná na základě a v mezích uzavřené obchodní smlouvy a udělené plné moci.
Pokud účastník zastupuje více účastníků a uzavírá smlouvu v jejich prospěch či jejich jménem, prohlašuje, že má od těchto zákazníků souhlas tuto smlouvu uzavřít a bere na sebe odpovědnost i za jejich závazky vůči dodavateli.
§ 4 – Předmět služeb a způsob jejich zajišťování
Předmětem zajišťování jsou akce dle §2 těchto VOP, které jsou odběratelům poskytovány za úplatu a organizované dodavatelem, buď přímým dodáním svých vlastních služeb, nebo zprostředkováním a obstaráním služeb, dodávaných tuzemskými či zahraničními dodavateli.
§ 5 – Práva a povinnosti odběratele, případně účastníka či účastníků
K základním právům účastníků akcí dle těchto VOP patří:
Právo na řádné poskytnutí zaplacených nebo objednaných služeb.
Právo na reklamaci případných vad poskytnutých služeb, včetně práva na odstranění vady, doplnění služeb, případně náhradní poskytnutí nové služby nebo přiměřená sleva ze sjednané ceny zaplacených služeb.
Právo být bez zbytečného odkladu seznámen s případnými změnami rozsahu služeb a ceny sportovní akce.
K základním povinnostem účastníků akcí (dle §2) patří:
Seznámit se se základními informacemi o pořádané akci, včetně její náročnosti a tomu odpovídající sportovní i celkově vyspělostní úrovni účastníka. Dodavatel není povinen tyto úrovně prověřovat předem, pouze si může vyhradit k tomu právo a podmínku. Za případnou nedostatečnost či nepřipravenost účastníka zjištěnou v místě konání akce nenese dodavatel žádnou odpovědnost, stejně tak i v případě rozhodnutí účastníka nebo jeho zástupce se zúčastnit i přes doporučení dodavatele se nezúčastńovat.
Poskytnout dodavateli nezbytnou součinnost, která je třeba k řádnému zajištění a poskytnutí služeb.
V případě čerpání dalších služeb (mimo objednaných) a čerpaných během akce zaplatit tyto služby po návratu ze akce, nebo v termínu dohodnutém mezi účastníkem a představitelem dodavatelem.
Odběratel, nebo každý jeden účastník jsou povinni vybavit se pro jakoukoliv akci které se ve smyslu těchto VOP účastní odpovídajícím pojištěním pro danou činnost, ke které se akce váže. Jak pro činnosti všeobecně zahrnuté do běžných pojištění, tak zejména pro činnosti spadající do rizikových sportů a jiných případných rizikových činností. Každý účastník je povinen a zavazuje se odsouhlasením těchto VOP si odpovídající pojištění zajistit sám na vlastní náklady a doklad o tom v kopii předložit dodavateli nejpozději při zahájení akce. Odběratel bere na vědomí, že dodavatel nenese odpovědnost za případné ztráty v souvislosti s nákupem letenky, jízdenky a jiného cestovního dokladu, nebo poukazu zakoupeného odběratelem, nebo dodavatelem pro odběratele a že pro storno cesty z jakéhokoliv důvodu (ať ze strany dodvatele, nebo odběratele) a náhradu za prostředky vynaložené v této souvislosti, nebo z toho plynoucí jiné ztráty je pouze na odběrateli, zda si sjedná, nebo nechá sjednat odpovídající pojištění pro tento případ. Odběratel souhlasí, že bez předložení dokladu o odpovídajícím pojištění nemůže být považováno jeho splnění povinností v rámci těchto VOP za splněné a nemusí být jeho účast na akci dodavatelem akceptována s tím, že v takovém případě se na tuto situaci vztahuje storno poplatek ve výši 100% z uhrazené i do té doby z jakéhokoliv důvodu neuhrazené ceny za akci.
Dodavatel se výslovně zříká jakékoliv odpovědnosti v plnění vůči odběrateli či účastníkovi akce i vůči třetím stranám, pokud sjednané pojištění pro účastníka se nevztahuje na jakoukoliv vzniklou pojistnou událost či plnění vůči fyzickým i právnickým osobám, vč. všech zdravotnických zařízení.
Odběratel se odsouhlasením těchto podmínek zavazuje v případě, že nastane situace kdy jakákoliv instituce, včetně všech zdravotnických zařízení, policie, soudů, apod. nebude moci být uspokojena z hlediska finančního plnění pomocí sjednaného pojištění, případně pro požadovanou platbu v hotovosti zajistit poskytnutí dostatečných finančních prostředků na účet dodavatele nejrychlejším možným způsobem v dostatečné výši a na své náklady tak, aby dodavatel mohl v místě kde to vzniklá situace vyžaduje tyto požadavky plnit.
Bude-li to vyžadovat situace v případě nezletilé osoby, zavazuje se odběratel, že zajistí přítomnost zákonného zástupce v místě, kde k situaci došlo, nebo kde se momentálně situace řeší či je to situací nebo místními autoritami přímo vyžadováno.
Převzít od dodavatele písemné pokyny pro účastníky akce, informace o místě a době započetí akce, rozsahu a další údaje, potřebné pro účast na objednané akci a to formou elektronickou, nebo formou fyzického písemného dokumentu .
Řídit se převzatými písemnými pokyny dodavatele pro účastníky akce a ústními pokyny trenéra, instruktora, či jiného představitele dodavatele. Pokud by účastník svým jednáním nebo chováním narušil průběh akce, nebo pokud by závažným způsobem překročí právní předpisy ČR či navštíveného státu, může být vyloučen z účasti na sportovní akci, přičemž ztrácí jakýkoliv nárok na náhradu nevyužitých služeb. Bude-li to vyžadovat situace v případě nezletilé osoby, zavazuje se odběratel, že zajistí přítomnost zákonného zástupce v místě, kde k situaci došlo, nebo kde se momentálně situace řeší či je to situací nebo místními autoritami přímo vyžadováno. V tomto případě je odběratel povinen uhradit veškeré náklady, vzniklé v důsledku vyloučení účastníka z akce. Tím není dotčeno právo dodavatele na nárokování náhrady případné škody.
Obstarat si a mít u sebe během akce v zahraničí platný cestovní doklad. Platí-li pro účastníka vízová povinnost ke vstupu jak do země, kde má akce probíhat, tak do země tranzitní, je tento povinen si vízum obstarat sám na vlastní náklady. Je-li potřeba souhlasu zákonného zástupce k vycestování dítěte do zahraničí, je zákonný zástupce povinen takovým souhlasem nezletilého účastníka vybavit, vč. všech náležitostí, které jsou pro tento úkon vyžadovány. Vyžadované náležitosti a další formality si musí zákonný zástupce ověřit na příslušných úřadech sám, na své náklady a zodpovědnost. Jakákoliv doporučení dodavatele v této věci namají žádnou právní závaznost a jedná se pouze o informativní nezávazný servis. Dodavatel poskytne odběrateli potřebné informace, jako např. adresu ubytování v destinaci, číslo letu, data odletu a příletu či odjezdu a příjezdu, apod.
V případě, že účastníkovi je z jakéhokoliv důvodu odmítnut místními autoritami vstup do kterékoliv země, není dodavatel povinen takovou situaci řešit a nenese žádné právní, ani finanční důsledky. V případě, že se jedná o nezletilou osobu, je její zákonný zástupce povinen se řešení situace ujmout na vlastní zodpovědnost a vlastní náklady. Odběratel vyvine maximální úsilí o spojení se zákonným zástupcem a bude jej o situaci informovat, případně pokud to okolností dovolí a neohrozí to nikterak ostatní účastníky akce na programu, komfortu, zdraví či životech, poskytne dostupnou součinnost.
Dodavatel je oprávněn vyžadovat nad rámec těchto podmínek písemné prohlášení o převzetí zodpovědnosti obejdnatelem pro případ, že situace s odmítnutím vstupu do kterékoliv země nastane.
Splnit očkování a případně další povinnosti při cestách do států, pro které jsou příslušné povinnosti právně stanoveny.
V případě storna účasti na akci ze svého rozhodnutí provést storno písemnou formou.
Právo odběratele na reklamaci služeb, způsob uplatnění a postup při vyřizování reklamace se řídí obecně závaznými předpisy. Ke kladnému vyřízení reklamace přispěje odběratel upozorněním na vady a případné nedostatky poskytovaných služeb, nejlépe ihned na místě, nebo v okamžiku jejich zjištění.
Dbát veškerých pokynů směřujících ke zdárnému průběhu zajišťovaných služeb (bezpečnost apod.), zejména se zavazuje při všech aktivitách používat veškeré poskytnuté bezpečnostní vybavení.
Účastník se účastní akce a jejího programu dobrovolně, na vlastní nebezpečí a odpovědnost. Dodavatel a jím pověřené osoby jednotlivých aktivit nenesou žádnou odpovědnost za případné nedodržování bezpečnostních pravidel ze strany účastníků a z toho jakýchkoliv plynoucích právních, finančních a dalších důsledků a plnění. Odesláním závazné přihlášky i prostřednictvím odběratele k účasti na akci se účastník zavazuje řídit se během akce pokyny osob pověřených dodavatelem.
Pravdivě uvést, že si není vědom žádných omezení, která by ohrozila jeho zdravotní stav či bezpečnost během akce, případně na takové omezení ihned upozornit.
Pravdivě uvést, zda umí plavat, jezdit na kole, lyžovat apod., je-li tento dotaz součástí jakékoliv dokumentace, nebo zcela zjevně souvisí s náplní konkrétní akce.
Zdržet se požívání alkoholických látek a jiných omamných látek během průběhu celé akce.
Účastník je povinen při účasti na akci nepoužívat žádné neobvyklé a zakázané techniky které se váží k provozované sportovní disciplíně, nebo doplňkovým sportům provozovaným v rámci sportovní činnosti při akci, jimiž by mohl sobě či jiným způsobit zranění, nebo smrt. V případě nedodržení tohoto ustanovení nese jeho porušitel zcela plnou odpovědnost právní, finanční, hmotnou i nehmotnou.
Odběratel, nebo účastník se zavzují, že nebudou nikterak a žádnou formou využívat spojení prostřednictvím objednatele (především e-mail a kontakty v rámci skupin apod. sociálních sítí) s ostatními účastníky akce ke svým vlastním obchodním zájmům, ani k zájmům kohokoli jiného, V případě porušení tohoto ustanovení se objednatel, nebo účastník zavazují uhradit dodavateli smluvní pokutu ve výši ceny pořádané akce.
K povinnostem právnické (popř. fyzické) osoby, která je objednatelem akce podle § 1 patří:
Seznámit účastníky jím objednané akce s těmito podmínkami a se všemi informacemi a pokyny, které od dodavatele obdrží.
§ 6 Práva a povinnosti dodavatele
Z účasti na akci nevyplývá pro odběratele ani účastníka právo na žádné jiné plnění a služby než ty, které tvoří výslovně součást stanovených a zaplacených služeb. Jakékoliv další služby mimo předem stanovený rozsah, včetně služeb souvisejících s onemocněním účastníka sportovní akce v jejím průběhu (např. léčení v zahraničí) jsou službami, které dodavatel nehradí. Může (zároveň ale nemusí) je popř. poskytnout jen na základě objednávky a následné úhrady takovýchto dodatečně vyžádaných služeb.
Pokud účastník zájezdu nečerpá služby z vlastní viny, náhrada za tyto služby se neposkytuje.
V případě změny objednávky ze strany odběratele (zrušení nebo doobjednání dodatkových služeb, vyslání náhradníka apod.) v době kratší než 15 dní před zahájením akce je dodavatel oprávněn účtovat manipulační poplatek 500 Kč za každou takto požadovanou změnu. Požadavek zákazníka na změnu účasti na akci (jiný typ akce, jiný termín) se považuje za zrušení účasti na akci.
Dodavatel si vyhrazuje právo na zrušení akce při nedostatečném počtu účastníků a při mimořádných okolnostech, účastníkům se pak vrací úhrada v plné výši.
§ 7 – Cena služeb a platební podmínky pro prodej služeb
1. Ceny akcí, pořádaných dodavatelem jsou cenami sjednanými dohodou.
2. Cena zahrnuje pouze ty služby, které jsou pro každou akci taxativně vyjmenovány.
3. Odběratel je povinen uhradit cenu akce v termínech stanovených dodavatelem.
4. Pokud v době vzniku závazné přihlášky na akci do dne započetí takové akce dojde ke změnám, které mají za následek změnu ceny, je dodavatel povinen tuto skutečnost účastníkům neprodleně oznámit. Pokud je zvýšení ceny vyšší než 10 % z původní ceny akce, má zákazník právo od uzavřené smlouvy odstoupit, což musí učinit písemně. Neodstoupí-li od smlouvy v době, vyznačené v oznámení o změně ceny, je povinen zaplatit vyšší cenu akce nejpozději 15 dní před stanoveným datem odjezdu na tuto akci.
§ 8 Změna sjednaných služeb v průběhu pořádané akce
Dodavatel je oprávněn provádět operativní změny programu a poskytovaných služeb v průběhu akce, pokud je to z naléhavých důvodů nezbytné a není možné dodržet stanovenou náplň i přes veškeré vyvinuté úsilí původně stanovené služby poskytnout.
Dodavatel je oprávněn provádět operativní změny termínu poskytnutí objednaných služeb, a to v případech, kdy není možné služby poskytnout v objednaném termínu z důvodů zásahu vyšší moci.
V případě, kdy dodavatel nemůže dodržet původně stanovený program a poskytnout předem sjednané služby, je povinen:
Zajistit náhradní program a služby v rozsahu a kvalitě shodné nebo podobné původně sjednaným podmínkám a dbát přitom, aby byl v nejvyšší možné míře docílen účel služeb a zachováno zaměření a poslání pořádané akce.
Upravit cenu sportovní akce v závislosti na provedených změnách programu a služeb, a to pouze v tom případě, je-li důsledkem těchto změn snížení ceny akce a příslušný rozdíl v ceně odběrateli vrátit.
Vrátit odběrateli zaplacenou úhradu ceny neposkytnutých služeb, za které nemohlo být poskytnuto náhradní plnění.
V případě, že služby nelze poskytnout z důvodů zásahu tzv. vyšší moci, nemají odběratelé právo na slevu dle § 9, ani právo od smlouvy odstoupit.
§ 9 – Odpovědnost za vady
V případě, že rozsah nebo kvalita služeb pořádané akce je nižší než sjednaná a stanovená programem, cenou a typem, vzniká odběrateli akce právo reklamace. Právo odběratele na reklamaci služeb, způsobu uplatnění a postup při vyřizování reklamace se řídí obecně závaznými předpisy.
Dojde-li k okolnostem, jejichž vznik, průběh a následek není závislý na činnosti a postupu dodavatele či okolnostem na straně účastníka akce, na základě kterých odběratel či účastník zcela, anebo zčásti nečerpá objednané a zaplacené služby zajištěné dodavatelem nevzniká odběrateli, není-li stanoveno jinak, nárok na náhradu ceny takovýchto služeb, ani nárok na slevu ceny akce.
§ 10 Stornovací poplatky
Odběratel má právo kdykoli od smlouvy s dodavatelem odstoupit písemnou formou, bude mu přitom vrácena jím zaplacená cena, snížená o storno v níže uvedených výších s tím, že zahájením akce se rozumí den a hodina nástupu do místa konání, nebo odjezdu, nebo odletu na akci:
10 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na akci v době od vzniku závazné přihlášky do 60 kalendářních dnů před stanoveným dnem zahájení akce.
15 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na akci v době od 29 do 30 kalendářních dnů před stanoveným dnem zahájení akce.
25 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na akci v době od 14 do 15 kalendářních dnů před stanoveným dnem zahájení akce.
50 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na akci v době od 7 do 3 kalendářních dnů před stanoveným dnem zahájení zájezdu.
70 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na zájezdu v době od 2 do 1 kalendářních dnů před stanoveným dnem zahájení akce.
100 % ze stanovené ceny objednaných služeb + skutečně vzniklé náklady dodavatele, spojené se zajištěním a stornem služeb, dojde-li ke stornu účasti na akci v den zahájení akce.
Stornovací poplatky se neplatí, pokud účastník za sebe vyšle náhradníka, který písemně potvrdí, že souhlasí se závaznou přihláškou na akci. Původní účastník odpovídá za informovanost náhradníka, pokud se nedohodl se zástupcem dodavatele jinak.
§ 11 – Zásady ochrany osobních údajů
Informační povinnost vůči odběrateli, jejíž plnění pro dodavatele vyplývá ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího dodavatel jako prodávající nebo dodavatel vydáním samostatného dokumentu umístěného na této webové stránce s odkazem ZDE.
Odběratel dává přijetím těchto VOP souhlas ke zpracování a publikaci fotografií a videonahrávek, které jej (nebo účastníka) zachycují v souvislosti s účastí na akci pořádané dodavatelem a to v tiskové i verbální podobě nebo v elektronických médiích, včetně webových stránek, sociálních sítí, různých propagačních materiálů a zpráv, apod.
§ 12 – Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky jsou platné od 01.10. 2019
Tyto podmínky prošly revizí 01.10.2023
1. Objednatelé služeb potvrzují odesláním závazné přihlášky (též prostřednictví registrace na www.judotraining.cz, nebo www.e-judo.cz ), že jsou jim tyto Všeobecné podmínky známy, rozumějí jim, souhlasí s nimi a v plném rozsahu je přijímají.
2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách.
4. Tyto Všeobecné obchodní podmínky skládající se z části č.1. a části č.2. jsou platné od 01.10. 2019
5. Kontakty:
Internetové obchody: www.martialarts-ec.cz a www.judotraining.cz
Provozovatel: JDC Organizer s.r.o.
Odpovědná osoba: Jan Daniel ČERMÁK – Jednatel
Se sídlem: Vyšehradská 1349/2, 120 00, Praha 2 – Nové Město
IČ: 08339864, DIČ: CZ08339864
E-mailová adresa: go@judotraining.cz
Telefonní číslo: +420 606 512 374